Apukeskus

Varojen lisääminen NetBet-tilillesi ei voisi olla helpompaa. Tehdäksesi talletuksen, kirjaudu tilillesi klikkaamalla kassa-nappulaa aloitussivun oikeassa yläreunassa. Silloin näet kaikki sinulle saatavilla olevat maksutavat. Täytä henkilötietosi, päätä se summa jonka haluat tallettaa ja klikkaa ’Lisää minun tililleni’. Se on näin helppoa!

Lue enemmän

Mikäli kohtaat vaikeuksia tehdessäsi talletusta käyttämällä pankkikorttia, me suosittelemme että tarkistat että kortin numero sekä turvallisuuskoodi (viimeiset kolme numeroa kortin takana) on syötetty oikein. Varmistathan, että myös kortin vanhentumispäivämäärä on oikein. Jos ongelma jatkuu, me ehdotamme että otat yhteyttä pankkiisi jotta voit varmistaa, ettei korttisi käyttöön ole asetettu erikoisrajoituksia. Haluaisimme myös muistuttaa, että voit tehdä talletuksen tilillesi käyttämällä myös pankkisiirtoa tai vaihtoehtoisten maksutapojen kuten Skrill tai NETELLERin kautta. Saadaksesi apua, otathan yhteyttä asiakastukitiimiimme osoitteessa [email protected] tai käytäthän yhteydenottolomakettamme.

Lue enemmän

Kun olet valmis lähettämään nostopyyntösi, kirjaudu sisään ja mene tilisi alkunäkymään oikealta aloitussivun yläkulmasta (tai kassa-nappulasta NetBet Sportissa). Siirry sitten ’Nosta’-sivulle vasemmanpuoleisesta valikosta. Valitse sopiva maksutapa ja summa jonka haluat nostaa ja klikkaa sitten ’Nosta tililtäni’. Huomioithan, että turvallisuussyistä pystyt nostamaan varoja ainoastaan samalla menetelmällä, jota käytit tehdessäsi talletuksen.

Lue enemmän

Voit peruuttaa minkä tahansa nostopyynnön niin kauan, kun sitä ei ole vielä vahvistettu. Mene ’Kassalle’ ja klikkaa nimeäsi aloitussivun oikeassa yläkulmassa. Siirry sen jälkeen ’Odottavat nostot’-osioon ja peruuta haluamasi nostopyyntö. Sinun palautuksesi hyvitetään automaattisesti NetBet-tilillesi ja saat siitä kuitin. Saadaksesi lisätukea, otathan yhteyttä asiakastukitiimiimme osoitteessa [email protected] tai käytä yhteydenottolomakettamme.

Lue enemmän

Mikäli nostopyyntösi ei mene läpi, useimmissa tapauksissa näät virheviestin, joka selittää miksi. Yksi näistä syistä on, että et voi jättää nostopyyntöä koska et ole vielä täyttänyt bonuksen läpipeluun vaatimusta. Huomioithan, että pelaaja ei voi nostaa varoja ellei bonuksen läpipeluun vaatimusta ole täytetty kokonaan. Bonusten läpipeluu on kumulatiivinen ja kaikki läpipeluut tulee olla suoritettu, jotta nostopyyntö voidaan hyväksyä NetBetin puolesta. Jos yrität tehdä noston ennen, kuin olet muuttanut bonuksesi käteiseksi, kaikki jäljellä olevat bonusvarat poistetaan. Huomioithan myös, että minimisumma nostoille on 10 €. Mikäli yrität nostaa alemman summan, pyyntösi hylätään.

Lue enemmän

Pelaajat voivat siirtää varoja NetBetin sivustojen välillä. ’Kassan’ siirto-osiossa on lista nettisivustoista, joiden välillä voit tehdä siirtoja. Siitä huolimatta, huomioithan että on olemassa rajoituksia, jotka tarkoittavat että et voi siirtää varoja jotka ovat saman suuruisia kuin edellinen talletuksesi. Jotkin tarjoukset ja kampanjat myös saattavat sisältää siirtorajoituksia, tarkistathan aina käyttöehdot.

Lue enemmän

Turvallisuussyistä yhtä pankkikorttia ei voida rekisteröidä kahdelle pelaajatilille samanaikaisesti. Ottaaksesi korttisi käyttöön, otathan yhteyttä asiakastukeen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Sinun tulee antaa viimeiset neljä numeroa kortistasi sekä käyttäjätunnuksesi. NetBet ei ikinä kysy salasanaasi.

Lue enemmän

Nostoajat riippuvat maksutavasta. Kun jätät nostopyynnön, se tarkistetaan ja vahvistetaan meidän edustajamme puolesta. Kun pyyntö saavuttaa sinun pankkisi, sille on myös omat käsittelyajat. Keskimääräisesti, nostot e-lompakoihin vievät noin 24 tuntia. Jos olet jättänyt nostopyynnön pankkikortilla tai pankkisiirrolla, tämä voi viedä maksimissaan 4 päivää.

Lue enemmän

Tarkistathan jokaisen maksutavan rajoitukset ’Nostot’-osiosta. NetBet antaa sinun nostaa maksimissaan 100 000 EUR/GBP/USD (tai vastaavan) per kuukausi.

Lue enemmän

Ne valuutat, joita voit käyttää, riippuvat rekisteröintimaastasi ja tämä perustuu IP-osoitteeseesi/domainiin. Tällä hetkellä hyväksytyt valuutat ovat:
GBP
USD
EUR
RON
CHF
BRL

Lue enemmän

Joistakin nostoista saatamme veloittaa maksun, katso alla olevasta taulukosta:

Valuutta Noston summa Noston maksu
AUD/CAD/CHF/EUR/GBP/USD ≥ 500 1.5%
BRL ≥ 2,000 1.5%
MXN ≥ 10,000 1.5%
NGN ≥ 200,000 1.5%


Jos noston maksu suoritetaan useamman maksutavan välillä, nostopyynnön kokonaissumma otetaan huomioon maksun määrää laskettaessa ja maksu veloitetaan suhteutettuna nostosummiin.

Sinulle ilmoitetaan selkeästi kassalla ennen nostopyynnön tekemistä liittyykö nostopyyntöösi maksuja ja niiden laskennallinen arvo.

Lue enemmän

Valitsemasi maksutapa saattaa nyt olla suojattu ylimääräisellä todennustasolla.

1. tammikuuta 2021 alkaen on tullut voimaan uusi EU-lainsäädäntö, joka edellyttää, että kaikki verkkomaksut EU:ssa (samoin kuin Norjassa, Islannissa ja Liechtensteinissa) käyvät läpi ylimääräisen todennuksen.

Tämä vaatimus tunnetaan nimellä Strong Customer Authentication (SCA).

Lue enemmän

Kun teet nettiostoksen, sinua saatetaan pyytää käymään läpi ylimääräinen suojaustaso ennen tapahtuman suorittamista.

Esimerkiksi kun teet talletuksen netissä korttimaksulla tai e-lompakolla, sinun on suoritettava ylimääräinen todennusvaihe. Tämän vaiheen muoto riippuu pankistasi. Se voi tarkoittaa kertakäyttökoodin syöttämistä, tai sinun on ehkä todennettava tapahtuma tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjautumalla sisään pankkisovelluksellasi. Sinua voidaan jopa pyytää tunnistamaan itsesi sormenjäljen tai kasvojentunnistuksen avulla.

Jos haluat lisätietoja SCA-valvonnan vaikutuksista sinuun, ota yhteyttä rahoituslaitokseesi tai käy heidän verkkosivustollaan saadaksesi lisätietoja.

Lue enemmän